Cenník   Prihlásenie   Registrácia

Farebná schéma portálu: Ružová Modrá Červená Oranžová Zelená Hnedá

Zaostrené na eFulfillment

V posledných rokoch sme svedkami neustáleho nárastu aktivít v oblasti eCommerce, teda internetového predaja a toho, ako mnohé spoločnosti využívajú tento kanál na oslovenie nových zákazníckych segmentov. Predaj a nákup sa teda rýchlo presúva z kamenných obchodov do „virtuálnej reality“. Keďže tento trend bude v budúcnosti stále na vzostupe, špecializovaný team v spoločnosti Gebruder Weiss nadesignoval produkt s novým formátom a obsahom - eFulfillment. Významným momentom pri zostavovaní obsahu a štruktúry produktu je nielen plnenie požiadaviek  B2C zákazníkov, čiže konečného spotrebiteľa, ale splnenie požiadaviek stále dôležitejšieho segmentu, a to oblasti B2B, čiže firiem. Požiadavka na služby teda prichádza z dvoch segmentov, pričom každý z nich má svoje kritéria a požiadavky.


Produkt je vyskladaný z čiastkových logistických servisov: Nákupná logistika, skladovanie, distribúcia, manažment vratiek a analýzy a reporty predaja. Okrem toho viaceré z modulov skladajú dokopy doteraz známe produkty GW, ako napr. GW pro.line (distribúcia kusových zásielok) alebo GW pro.line Home (preprava + donáška zásielky / tovaru priamo na miesto používania), a tieto spája so špeciálnymi požiadavkami v eCommerce (napr. krátke prepravné časy, vylepšený Track and Tracing). Okrem toho Gebrüder Weiss v Rakúsku ponúka aj vlastný webový portál -  webshop a v krátkej budúcnosti  tento článok pribudne aj do konceptu produktu, ktoré ponúka GW lokálne na slovenskom trhu. Samozrejmosťou pritom je aj rozsiahly poradenský servis. Pridaná hodnota pre zákazníka spočíva v tom, že všetky služby sú poskytované „pod jednou strechou“ a sú flexibilne kombinovateľné. Zákazník nájde v GW vždy svoju kontaktnú osobu, nezáleží pritom na tom, či sa riešenie skladá z jednotlivých, alebo viacerých skombinovaných modulov portfólia. Ďalšou výhodou je, že medzi web shopom a ELK (skladovým systémom GW) existuje online prepojenie. To znamená, že zákazník má stále k dispozícii aktuálnu informáciu o dostupnosti želaného artiklu. Z hľadiska konkurencieschopnosti produktu je dôležité, aby zákazníci rozumeli, akým potenciálom GW ako eFulfillment partner disponuje. 



Logo partnera